Často kladené dotazy

Nejčastější otázky a odpovědi

Jaké výhody mi registrace přinese?

Díky registraci získáte celou řadu výhod. Například slevu z katalogových cen výrobků podle výše své objednávky. Možnost objednávat zboží o kampaň dopředu. Můžete se zapojit do uvítacího dárkového programu a získat tak každou kampaň skvělé dárky k Vašemu nákupu. Záleží jen na Vás, zda se rozhodnete objednávat jen pro sebe a svou rodinu nebo i pro kamarádky a kolegyně a využít tak maximální 30 % slevy na své objednávky.

Platím nějaké vstupní poplatky?

Žádné vstupní poplatky neplatíte. Pokud se rozhodnete zaregistrovat a objednávat z katalogů aktuálních kampaní, nic Vás to nestojí. Můžete si i zvolit různé způsoby doručení a platby.

Musím objednávat pravidelně každou kampaň?

Sama se rozhodnete, kdy objednáte. Nemáme stanoven pravidelný měsíční odběr. Nezaujala Vás nabídka aktuální kampaně? Kosmetické novinky příští kampaně si Vás určitě získají. Nemusíte tedy nakupovat pravidelně, a jestliže se rozhodnete dále neobjednávat, můžete i kdykoliv skončit.

Jak můžu objednávat, jak platit a jak mi bude objednávka doručena?

Nabízíme Vám řadu způsobů, jak objednat, a to jak online, tak i prostřednictvím SMS. Můžete si zvolit způsob, jakým chcete své objednávky platit: platba kartou online, bankovním převodem nebo prostřednictvím dobírky. Objednávku Vám dle volby doručíme na adresu, poštu či výdejní místa.

Podrobnosti o objednávkách, platbě a doručení najdete přehledně na jednom místě v Rádci 24/7, který naleznete na stránkách www.avon.cz po přihlášení.

Je to časově náročné?

Jen Vy sama si určíte, kdy se budete svému koníčku věnovat. Můžete se rozhodnout pro objednávání jen sama pro sebe, nebo v případě zájmu rozvíjet svoje obchodní schopnosti a profesionálně růst. Rádi Vám podáme pomocnou ruku a poskytneme obchodní a kosmetické tréninky.

Mohu k nákupu získat dárky navíc?

Jako nově registrovaná AVON Lady se můžete zapojit do uvítacího programu Moje AVON přivítání, ve kterém můžete získat dárky v přibližné hodnotě 4 500 Kč. Dárkový program se vztahuje na 4 po sobě jdoucí kampaně, ve kterých je potřeba objednat v minimální stanovené výši pro zisk dárku. Zároveň Vás v každé kampani čekají i jiné motivační programy, ve kterých můžete získat celou řadu dalších dárků.

Co přesně znamená záruka spokojenosti?

Jistě oceníte 100 % záruku spokojenosti na všechny naše produkty, kterou poskytujeme. Během 90 dní můžete produkty, které nesplnily Vaše představy, vrátit bez udání důvodů. Veškeré Vaše dotazy budou zodpovězeny díky našemu přátelskému kontaktnímu centru, na které se můžete kdykoliv obrátit, a to prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

Můžu prodávat online?

Ano, můžete si zdarma a jednoduše otevřít vlastní Online obchod. Díky němu můžete mít otevřeno nepřetržitě, takže Vaši zákazníci mohou nakoupit kdykoliv. Dále můžete sdílet svůj vlastní mobilní katalog, který máte vždy po ruce ve svém telefonu.

Všechny digitální nástroje můžete používat pro sdílení na Vašich sociálních sítích, a tím maximalizovat svůj obchod.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.